Darbo valandos: 8:00 – 22:00

Registracija internetu

Veterinarinė kardiologija

Jei jūsų augintinis sunkiai kvėpuoja, dažnai kvėpuoja (tarsi gaudo orą), netoleruoja fizinio krūvio, dūsta – tai gali būti širdies ligų ar problemų signalai.

Veterinarijos klinikoje Begemotas dirbantis veterinarijos gydytojas – kardiologas atlieka šiuos širdies ligų ir problemų diagnostikos tyrimus:

1. Širdies ir krūtinės ląstos echoskopiją;
  2. Širdies elektrokardiogramą;
  3. Kraujospūdžio matavimą;
  4. Širdies ir krūtinės ląstos rentgenogramą;
  5. Širdies ir krūtinės ląstos auskultavimą.

Veterinarijos gydytojai primena, kad kardiologo konsultacija būtina ne tik pastebėjus augintinio sveikatos pablogėjimą, bet ir profilaktiškai kartą metuose arba prieš planuojamas chirurgines intervencijas.

Šunų ir kačių veisėjams Europos Sąjungos šalyse yra būtina periodiškai ( kartą per metus) tirti savo veisiamus gyvūnus kardiologiškai. Taip yra dėl didelės veislinių gyvūnų rizikos sirgti paveldimomis širdies ligomis ir dar didesnės rizikos širdies ligas perduoti kitoms kartoms. Diagnozavus širdies ydą toks augintinis, deja, bet nebegali būti veisiamas.

Veterinarijos klinikoje Begemotas skatinami visi atsakingi šeimininkai kartą metuose tikrinti augintinio sveikatą profilaktiškai nekreipiant dėmesio į veislę ar gyvenimo būdą.  Begemoto veterinarijos klinikos veterinarijos gydytojai primena,kad kuo anksčiau bus diagnozuota ir gydoma lėtinės ligos priežastis, tuo didesnė tikimybė greitai pasveikti be papildomų komplikacijų.

Registracija

Veterinarijos klinika Paupyje